Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie. Žonglujú s viacerými premennými a chýbajú im vedomosti, ako sa môžu jednotlivé aspekty navzájom ovplyvňovať. Pracujú s ľuďmi z rôznych oddelení, útvarov, organizácií a lokalít, pričom nie sú schopní zosúladiť podľa spoločnej línie ich rozličné agendy a priority. A popri tomto všetkom ešte zápasia s novými smernicami, novými technológiami, neistými trhmi a meniacimi sa hrozbami zo strany konkurencie. V knihe Sila jednoduchosti poskytuje Ron Ashkenas nástroje, pomocou ktorých je možné určiť, ako uvedené príčiny zložitosti ovplyvňujú vašu organizáciu a ponúka praktické spôsoby, ako proti nim bojovať. Zároveň dáva návod na vytvorenie stratégie, ktorá využíva zjednodušovanie ako hnaciu silu úspechu vašej firmy. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Beletria
Deti a mládež
Dom a hobby
Náučná a odborná
Cudzojazyčná
Životný štýl, zdravie, varenie a pečenie
Umenie a móda
Kalendáre a diáre
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.